lördag 20 mars 2010

Lördag

Gick upp lite skapligt idag. Efter att jag ätit min frukost tog jag mig en promenad ute i friska luften :) Dock skiner inte solen :/ Men det får duga med den friska vinden som blåste. Har kommit fram till att våran backe är rätt så brant och jobbigt att gå upp för när man väger lite mer :/

När jag kom hem vart jag lite överambitiös och fick för mig att stryka alla nytvättade bebiskläder :P Tog en bra stund, men nu är det gjort och de är inpackade i garderoben i fina små högar efter storlek :) Håller på och tvättar sängkläderna till vaggan med :)

I dag blir det nog en dag som man bara är. Lanet som Robert har går in på sin andra dag, så det blir nog full fart.

Kanske skulle unna mig en film i kväll :)

Nu börjar det kurra i min mage... Dags att göra något åt det :)

Puss och hej!

Inga kommentarer: