torsdag 11 mars 2010

Matteplugg

Idag gick jag upp lite skapligt. Var uppe kl 8 och åt min frukost. Gjorde mig i ordning efter ett tag och åkte till Kvantum och köpte lite frallor med mig till Jenny. Kom dit strax efter kl 11. Oscar kom och mötte mig i dörren genom att springa och skrika. Han hängde sig i handtaget på dörren :P Knas....

När jag kom in kände jag hur det luktade choklad. Jenny höll på att baka :P Oscar var mer vild än tam idag. Kastade bilar och var högljudd.. Adam därimot var mest glad hela tiden :) Men han vart allt lite ilsken när han inte kunde vända sig i babygymet. Sötisar :) Vi fikade med frallorna och smakade lite på kakan som Jenny bakat. Var kvar där till kl 16.

Åkte vidare till Beijers och köpte vår tapet som ska vara i hallen där nere. Åkte vidare till Roberts jobb. Sen åkte vi och handlade lite innan vi kom hem.

Sen har jag mest suttit med näsan i matteboken. Har mitt prov i morgon :/ Är lite nervös. Hur ska man komma i håg allt liksom? Cirklar och trianglar, area och omkrets, pi... Hum... Det återstår att se...

Idag ringde de från försäkringskassan igen... och jag som trodde det var klart nu.. men icke! Hon sa att de skulle skicka nått papper som behöver stärkas av lönekontoret... Suck.. När ska man få ordentliga besked och sina pengar...? Aja, nån gång händer det väl...

I morgon är det lite kalas hos Roberts mormor. Hon fyller år idag :) Grattis! Men vi ska alla dit i morgon och fira henne. Blir trevligt :)

Puss och hej!

Inga kommentarer: