torsdag 4 mars 2010

Torsdag

I går jobbade jag min sista dag på jobbet. Kändes lustigt. Brukarna kramade om mig och frågade hur de skulle klara sig utan mig :) Och jag fick en kram av chefen och hon önskade mig lycka till. Några av arbetskamraterna gav mig kramar med :)
Kändes lite sorgligt när jag tog bilen och åkte... Dröjer ju ett tag innan jag börjar jobba igen sen. Men man kan ju alltid komma och hälsa på :)

Idag fick jag dock inte sova så länge :( Min nacke gör ont. Sådär så man får huvudvärk... Gick upp kl 8. På med vämekudden.. Är fortfarande inte riktigt bra. Har nog sovit lustigt i natt.

Ska snart göra mig i ordning och åka in till stan. Ska till frisören. Idag ska jag både klippa och färga håret. Nu ska det bli ljusare igen. Har bestämt mig för att bli som jag var innan. Men det kommer nog ta ett tag. Får se vad frisören kan göra idag...
Efter det ska jag träffa Eva :)

Robert är i Tranås idag och när han kommer hem ska vi äta lite tacos och mysa lite :)

Puss och hej!

Inga kommentarer: