torsdag 25 mars 2010

Våffeldagen

Gick upp tidigt idag med. Mest för att jag skulle hinna duscha innan jag skulle åka.
Mötte upp Robert på hans jobb och vi gick hand i hand ner för Storgatan mot Mvc.

Vi var ett par stycken i gruppen. Ett polispar, en konditor, kriminalvårdare och lite annat. Det var ett lite yngre par än oss som var med. Verkar vara trevliga männikor :)
Vi pratade och diskuterade en hel del kring förlossningen och födandet idag. Känner att det var väldigt mycket att ta in.

Efter föräldragruppen mötte jag upp Farfar. Vi gick och fikade på ett fik först, sen gick vi och gjorde stan osäker :) Han är så söt.

När jag kom hem satte jag mig i soffan och bara hade det skönt. Lagade våfflor till oss som vi åt när Robert kom hem från jobbet :) Är ju våffeldagen idag!

Har tänkt lite på allt som sades på föräldragruppen idag... Ena sekunden känner jag mig lugn och trygg, sen känner jag mig osäker.. :/ Antar att det är sådär. Man vet ju inte hur det kommer bli innan. Är glad att Robert kommer vara med mig hela tiden. Annars vet jag inte vad jag skulle göra.

Nehe, nu är det slutpratat här, dags för lite matte igen. Blev förresten tokig på matten igår. Håller på med geometri, och en massa former.... Är mycket att hålla reda på...

Puss och hej!

Inga kommentarer: