tisdag 9 mars 2010

Tisdag

Idag fick jag sova lite längre iallafall :) Men i gårkväll var det lite problem med katterna. Zeus ville gå ut och Robert släppte ut honom runt kl 23. Sen när han skulle ta in honom smet Nissan ut också. Så båda var ute och vägrade komma in. Men efter ett tag kunde Robert ta in Zeus på övervåningen och när han precis gått och lagt sig i sängen höde vi ett svagt plingande från verandan. Så kom Nissan in :) Buskatter, de ska alltid vara så omöjliga på kvällarna när de går ut. De liksom vägrar att gå in...

Idag är det mattelektion som står på schemat. Men vi har lämnat in bilen på lagning idag så jag får åka med Robert in till stan när han ätit lunch här hemma. Måste till apoteket idag, har snart slut på mina tuggtabletter mot halsbrännan. Halsbrännan är värre än vanligt. Är nog Filuren som ligger och trycker på magsäcken.

Hemgången från stan är väl lite sådär... Robert slutar kl 18 från jobbet och jag slutar 16:30 på matten. Suck... alltid ska det vara nått problem. Tänk vad beroende man är av en bil.

Och vackert väder har vi idag :) Skulle vilja gå ut och gå en massa, men vågar inte eftersom det fortfarande kan finnas isfläckar och snö. Vill ju inte halka... Men snart så kan jag börja ge mig ut :)

Puss och hej!

Inga kommentarer: