söndag 28 mars 2010

Spjälsängsfika

Inatt har det varit en natt med ont i höfter och rygg. Sen ska vi inte prata om den hemska halsbrännan som finns där hela tiden. Känner mig som en eldsprutande drake :/ Och det svider i halsen hela tiden....

Gick upp 9:30 och åt frukost. Började baka annanaspaj. Sen kom Svärmor och Svärfar hit. De skulle hjälpa till och tapetsera i hallen där nere. Efter ett tag, dök även Roberts Farfar och Mormor upp. Vi fikade lite med annanaspaj med glass och bullar :) Det var mycket trevligt. Sen hjälptes vi åt att bygga ihop spjälsängen som Roberts Farfar målat så fint i vitt :) Vi fick fixa madrassen lite då den var lite för bred. Men det blev jättebra. Jag är jättenöjd :) Sängen blev så fin.

Hallen blev inte riktigt färdigtapetserad, det fattas lite på ena väggen, men det skulle vi ta på tisdag :) Blir jättesnyggt.

Robert och jag fixade även madrassen till vaggan idag. Så nu är det bara att bädda den. Måste bara stryka sängkläderna innan jag gör det :)

Efter det åkte vi och postade lite paket och handlade. Hämtade upp Pimpen med. Väl hemma lagade jag lite tacos till middag :) Det var lika gott som det brukar.

Nu sitter jag och väntar på Bosse som ska komma och vara lite support till mig när jag ska plugga :)

Puss och hej!

Inga kommentarer: