fredag 5 mars 2010

Fredagsbestyr

I morse vaknade jag 6:30. Gick på toaletten och kunde inte somna om efteråt. Filuren vaknade till och bökade runt och knuffades i magen. I bland gjorde det riktigt ont :/
Gick upp när Robert var uppe runt kl 7:30. Åt frukost kl 8. Dumt att inte kunna sova när man är ledig :(

Sen har jag varit i skolan och haft mattelektion. Filuren höll låda ordentligt inne i magen. Det gjorde riktigt ont när h*n sparkades och knuffades. Var nästan så jag satt och svettades... var väl någon nerv den var emot...Fick veta att jag har prov i area nästa fredag, så nu blir det att plugga en del nästa vecka....

Efter matten åkte jag till DHL och hämtade ut två paket. Ett lite större och ett lite mindre. Sen vidare till Coop och köpte frimärke så jag kunde posta mitt brev till försäkringskassan.

När vi kom hem skulle jag öppna paketen från DHL. Det stora krävde en sax... och på något sätt lyckades jag slinta och skar mig genom nageln på tummen :( Klant-Hannah är i gång igen :S Blödde inte så mycket, men svider desto mer...

Och nu i kväll har vi varit på Briggen och ätit god mat med goda vännerna Pimpen och Bosse :) Det var mycket trevligt. Så nu sitter jag mätt och belåten. Blir nog att vara uppe en stund till innan jag går och lägger mig för natten...

Puss och hej!

Inga kommentarer: