måndag 13 april 2009

Annandag påsk

Idag vaknade jag lite skapligt. Efter frukosten gav jag mig ut på en långpromenad efter att ha laddat ipoden. Inte lite löptränings sugen man blev ;) Får se hur dant väder det är i morgon...kanske :)

Idag har det blivit lite flyttröjj igen. Vi tog en vända till Karpgatan. Robert skulle byta olja i bilen och vi passade på att säga hejdå till Helen och Martin. De skulle åka buss hem. Segt...

När vi kom hem igen, satte jag mig ner och tog tag i min inlämningsuppgift. Den är snart klar. Måste plugga till provet med. Sen har jag ett arbete som ska vara klart i Maj med. Mitt i all flytt och lägenhetsvisning. Men det ska nog gå bra hoppas jag.

I morgon är jag ledig. Så det blir nog en del plugg. Vi ska nog kanske åka och lämna lite skit i huset med till visningen.

Puss och hej!

Inga kommentarer: