torsdag 16 april 2009

Städning

Jahopp, idag har vi städat klart lägenheten och Jag har försökt få med mig katterna hem till Karp hos svärmor och svärfar. Det var inte lätt, och Nissan klöste mig :/ Och Zeus hade vi tänkt o ta fritt i knäet i bilen, men ack så fel vi hade. Först flög han från mitt knä och in i rutan i baksätet, sen fram till passagerarsätet och sen ut som en raket när svärfar skulle öppna dörren för att kliva in.

Det var bara och gå in och öppna så Zeus gick in. Jag sprang över till Eva och hämtade en fraktbur till. Fick tillslut in Zeus så vi kunde åka vidare. Så nu var det fritt fram för första visningen av lägenheten :)

Så jag har suttit på Karp ett tag, åt min middag där, sen åkte jag förbi lanet på vägen till Olle.
Var hos Olle ett tag. Ska dit en gång till sen. Är helt slut nu känner jag. Borde plugga egentligen, men jag ska lägga mig och läsa lite iallafall i boken.

I morgon är det jobb igen. Spännande och se om det har hänt något sen jag jobbade sist. Är ju 7 dagar sen jag jobbade sist :P

Puss och hej!

Inga kommentarer: