lördag 18 april 2009

Jobba är livet eller?

Jahopp, fick sova själv i natt då min käre man hade vak på lava till kl 8 i morse. Vaknade kl 4 i morse och kollade om Nissan kommit hem. Hon vägrade komma in på kvällen. Hon satt utanför och väntade. Gick och la mig igen, och hon hoppade upp i sängen och sov vid mina fötter ihoprullad som en hund :)

Påvägen till jobbet råkade jag ut för nått otroligt. När jag var halvvägs satt det en duva vid trottoarkanten. När jag kom närmre med cykeln, började den lyfta från marken och flög precis över huvudet på mig och snuddade mitt huvud. Läskigt :/

På jobbet gick det smärtfritt. Maggan på jobbet hade bakat en riktigt god toscakaka :P Pensionärerna var glada och allt var bra.

Efter jobbet, lagade jag lite mat och efter det tog jag mig en långpromenad.

Hoppade in i duschen när jag kom hem efter promenaden, Robert kom och hämtade mig och vi åkte till lanet. Och där sitter jag nu :D

I morgon är det jobb igen, sen ledigt i två dagar :)

Puss och hej!

Inga kommentarer: