onsdag 22 april 2009

Onsdag med positivitet

Idag var det jobb som gällde. Fick det väldigt slappt idag :) Inte mycket att göra precis. Efter morgonjobbet hade vi APT. Tuppen var självklart vip. :P Det sades både det ena och andra :) Efter det var det lunch.

När jag sedan städade hos min tant på eftermiddagen började det pipa sms i mobilen. Budgivningen hade börjat. Det var riktigt spännande där ett tag. Jag kan säga som så att vi fick mer än vi någonsin trott :D Så nu är lägenheten såld! Äntligen, nu känns det verkligare att vi ska flytta till hus :)

Efter jobbet gjorde jag lite squashplättar till middag och rensade ur min garderob lite :) Så nu är det lite mer plats.

I dag har det varit en sådan dag som varit jättepositiv :) Allt har känts toppen!

Puss och hej!

1 kommentar:

M sa...

Hej gumman!

Vad roligt och bra att den är såld nu, hus på G :) Känner mig något bättre idag faktiskt, kanske håller den här skiten på att släppa! Puss