onsdag 15 april 2009

Spill och annat kul

Idag började jag också dagen med en morgonpromenad innan frukosten. När jag kom hem gjorde jag en blåbärssmoothie :P Hur gott som helst.

När brevbäraren kom idag hade de med sig 10 paket till mig :D Inte dåligt. Och allt satt som ett smäck.

Åkte ner på stan en sväng med. Lunchade med söta Mia på Sahara. Jättegod plocka-ihop- din-egen-sallad. :) Man fick ju kaffe på maten med. Och vi gick så fint och hällde upp oss varsinn kopp, då Mia plötsligt svängde till med armen och vips hade Hannah spillt kaffe på halva sin hand och golvet :P Som tur var så kom det inget på kläderna :) Haha. Det var jättetrevligt :)

Efter lunchen gick Mia hem och jag gick o beställde 2 st tavlor på handverkstaden där förstånds handikappade jobbar. Hur fina tavlor som helst. Beställde två stycken som kommer matcha vardagsrummet i huset så fint :D Skulle ta någon månad innan de var klara.

På hemvägen hämtade jag ett paket på DHL. Och svängde förbi affären. Köpte lite fina blommor och frukt till visningen i morgon.
Therese från jobbet kom förbi med sin söta dotter. Hon var överallt och pillade :P Haha, sötunge!

Sen har eftermiddagen/kvällen bestått av städande inför i morgon.
Efter lite tv-koll blir det lite plugg.

I morgon ska jag till Olle med :) Välbehövligt!

Puss och hej!

2 kommentarer:

M sa...

Trevligt med lunch igår! Idag blir det plugg heeela dagen/kvällen för mig, det ska inte bli roligt. Vad kul med tavlorna ju, att det gick och fixa och så. Lycka till hos Olle idag! Puss och Kram!

soffi7 sa...

Hej!

Vart ligger hantverkstaden som du köpte tavlorna? Aldrig hört talas om det stället tidigare.