lördag 11 april 2009

Påskafton

I går långfredagen var vi lediga både Robert och jag. Jag vaknade kl 9 och var pigg som en mört och traskade ut på en mogonpromenix. När jag kom hem var Robert redan uppe. Trodde nog att han skulle sova lite längre faktiskt :P

Sen under dagen var det en kvinna som ringde hit och frågade om lägenheten, då de var från Kalmar och bara var här i då. Så hon undrade om de kunde få komma och titta på lägenheten. Så vips var det bara att städa. De kom hit och kollade och var mäkta imponerade på Roberts måleri av skåps luckor då mannen var målare sen 40 år tillbaka. Han trodde vi sprutlackerat :P Haha.
.
Eva kom bort en sväng och fikade. Sen var det bara att fortsätta flytröjja lite till. Sen in i duschen för att sedan göra mig o ordning för spelningen i bryggaren.

Först var vi hos Per och Mia en sväng och förfestade. Det bjussades på Cheesecake :P

Sen till bryggaren igen. Det var trevligt. :) Sen hem och sova.


Idag Påskafton:

Vaknade vi kl 11:30. Var länge sen jag sov så länge. Men jag vaknade med huvudvärk och stel nacke :( Åt frukost.
Sen har jag flyttröjjt lite till. Städat bakom badkaret och lite till.
Vi tog en sväng till Blomsterlandet och handlade blommor tills i kväll. Träffade Anders och Jenny där :) Trevligt.
Sen vidare till Kvantum och postade paket, köpte varsin mjukglass med topping som avnjöts i solen.
Vidare till ÖB och köpte säckar och packtejp.

Snart är det nog dax att gå till garderoben och kolla vad man ska ha på sig i kväll :P För i kväll ska vi på påskmiddag i Gamleby. Blir nog trevligt :)

Puss och hej!

Inga kommentarer: