fredag 24 april 2009

Fredag

Vilken fin och varm dag det har varit idag :) Och jag har jobbat. Fick åka ner på stan på min lunch för att skriva kontraktet med damen som köpte lägenheten.

Allt gick bra och hon verkade vara en trevlig prick. Hon kunde flytta in den 1/7, vilket är jättebra för oss :) Och vi fick ett rabattkort igen på Sahara för 300 kr att äta ute :P Inte dåligt det. När vi skrev kontraktet var det en liten nyckelpiga som flög runt inne i rummet. Kanske tyder på mera tur? ;)

Till eftermiddagen kom Eva och hennes vän Anette hit. Jag klippte Anettes hår och Linus-linslus hår med. Köpte lite smink av Anette genom hennes företag :) När Robert kom hem lagade jag hamburgare till middag :P

Nu i kväll har jag en lustig känsla i kroppen... Inget känns kul :( Jag är ledig, men har inget kul att hitta på en fredagskväll....

Känns väl bättre i morgon

Puss och hej!

Inga kommentarer: