tisdag 28 april 2009

Inte min dag

Vaknade i dag med torra bihålor :( Gick till jobbet, allt flöt på bra tills eftermiddagen då det började göra ont i lederna och på huden :S När jag kom hem gjorde jag mig lite mat.

Tog febern som då låg på 37,7. Har normalt 36,5. Så nu har Hannah lyckats bli sjuk... Jag som inte varit sjuk på 2 år! Helt sjukt... Och just nu! Är ju Valborg på torsdag och i morgon ska jag ju luncha på stan med Mia :S

Låg och sov en stund förut, men det tycks inte hjälpa. Näsan har inte börjat rinna än iallafall. Håll tummarna att det går över tills i morgon.

Ringer dig (Mia) i morgon om jag mår sämre... Men om jag får bestämma så går det över till i morgon!

Puss och hej!

2 kommentarer:

M sa...

Hej gumman, det var längesen :) Hehe, sådär en tjugominuter!! Skönt att det var bättre idag, och hoppas det inte blir sämre tills imorgon! Nu ska jag plugga till kl. ca 22.00 ikväll...MÅSTE.
Vi ses imorgon, vi ska ha så trevligt :) Puss på dig och tack för en trevlig lunch...

M sa...

Tack för en underbar kväll, det var verkligen lyckat :) Ses på lördag!! Puss

P.S Hoppas du mår bättre :/