fredag 1 maj 2009

1:a Maj

Onsdags:
Som jag skrev sist blev jag sjuk under kvällen :( Fick högre och högre feber. Gick och la mig tidigt. Vaknade morgonen därpå och febern var borta. Fortfarande tjock i näsan och bihålorna dock. Lunchade med Mia på stan. Mycket trevligt :) Efter det gick jag på stan. Blir helt sjuk av all inredning som finns nu, vill köpa!

I går:
Jag gick till jobbet, fast jag borde stannat hemma. Näsan började rinna och jag kände mig lagom mosig, men jag gick ändå. Gick rätt bra, men jag var helt slut när jag kom hem. Städade och diskade lite. Hoppade in i duschen och fixade till mig lite.
Sen droppade det in massa folk under kvällen. Det var jätte trevligt och bra på alla sätt, även om en annan fick i sig lite mycket där emot slutet. :P När jag gick och lade mig så snurrade tacket och väggarna så jag nästan blev åksjuk.

Idag:
Vaknade vid kl 9 och kunde inte somna om. Zeus levde rullan och förde oväsen eller travade runt i sängen och trampade både här och där och var allmänt jobbig :S Var yr när jag gick upp, men lyckades göra mig en jordgubbssmoothie :P

När Robert gick upp städade vi undan festen och nu har jag tagit mig lite lunchmål, men usch säger jag bara. Det var det äckligaste jag varit med om. Värmde på tacopaj, men mitt smal och luktsinne är bedövat, så jag känner inte vad det smakade. Bläää. Åt mest för att jag var tvungen.... :S

Ska väl snart ta fram symaskinen och sy upp lite av mina nya jeans och sy in lite toppar :)

När Robert kommer hem sen blir det soppa till middag. Lika bra när jag ändå inte känner vad det smakar.

I morgon ska vi till huset och börja pilla lite :) Längtar!

Puss och hej från en förkyld tjej!

1 kommentar:

M sa...

Hej gumman! Tack för igår :)
Hoppas ni hade trevligt sen när vi gått också...puss!