tisdag 5 maj 2009

konstigt väder

Idag gjorde jag det! Jag hade satt väckarklockan på kl 5 och gick upp. Tog mig ett glas vatten och tog på mig sköna mjukiskläder och gick ut och gick. Var hur skönt som helst. Det var en solig soluppgång och det var vindstilla :) När jag kom hem tog jag en dusch, gjorde mig en smoothie och kollade lite på nyhetsmorgon. Sen var det dax att borsta tänderna och bege sig till jobbet.

Det började mulna på när jag åkte till jobbet. Idag var jag helt själv i mitt lilla gäng. Till en början gick det bra, men så när jag kommit halvvägs så kom jag till en tant vi har och hennes man satt på golvet när jag kom, så jag blev lite försenad :/ Sånt som händer. Gick bra ändå :) Samma tant ringde under dagen och sa att hennes larmklocka var borta. Tog cykeln dit och letade. Hon och hennes man var nästan osams. Då kände jag under hennes tröja... och där var den! Haha, bra skit :P

När jag kom hem från jobbet, packade jag lite traderapaket och gjorde mig i ordning. Robert kom och hämtade mig och vi åkte upp till Kylteknink. De hade offerten klar på vitvarorna. Har kommit fram till vad det fick bli nu. Rostfritt :) Blir nog läckert i köket. Sen var vi ju lite osäkra på vad vi hade för fläkt, så han som jobbade på kylteknink, bodde ute i Piperskärr, möte upp oss och följde med oss till huset för att kolla :) Snel. Blir nog bra det där.

Var en sväng på DHL och hämtade lite paket.

När vi kom hem lagade vi lite middag. Det var en kycklingwok med kokosmjölk och curry :P Inte helt fel.

Nu i kväll har jag pluggat lite till på arbetet. Det börjar ta sig nu :)
Fick förresten veta att jag fick högre betyg än G på min inlämningsuppgift :D Kuligt!

I morgon är det jobb igen, och jag ska hämta mina tavlor :)

Puss och hej!

1 kommentar:

M sa...

Hej gumman! Åh, duktigt att gå upp så tidigt :) Det blir rostfritt alltså, det blir säkert bra!! GRATTIS till inlämmningsuppgiften och lycka till med arbetet... Roligt att få hämta tavlorna, hoppas att du blir nöjd. Puss och Kram