måndag 4 maj 2009

Måndag

Hade satt klockan på kl 5. Men när jag gick upp då, så var jag precis täppt i näsan och vågade inte ge mig i väg. Så jag ställde om klockan på kl 6 som vanligt och kröp ner en timme till :)

När jag sedan gick upp, fick jag se att det har regnat i natt. Det var behaglig luft ute med. På jobbet var allt som vanligt.

När jag kom hem därifrån gjorde jag lite mat. Lax med sallad med solrosfrön och hemmagjord kall sås :P Inte helt fel där inte!
Efter middagen gav jag mig ut på en promenad. Det var behagligt. När jag kom hem tog jag mig en välbehövlig dusch.

Mina tavlor som jag beställde för några veckor sedan är klara :) Ska hämta dem onsdag eller torsdag. Kommer bli så fint i vardagsrummet i huset sen :)

Nu i kväll blir det nog lite plugg igen, måste bli klar med arbetet snart.

Puss och hej!

Inga kommentarer: