tisdag 19 maj 2009

Känn en doft av....

När jag gick upp i morse, var det ingen trevlig syn. Mulet och dimma uppe i trädtopparna. När jag kom ut i luften var det fuktigt och duggregnade lite :( Gångbanan var full av sniglar... Ich...

När jag kom hem tog jag mig en dusch och sedan lite frukost på det. Drog vidare till jobbet. Vi har en brukare som flyttat in i huset som bott utekring. Allt var huller om buller i hennes lägenhet och man hittade ingenting. Blev lite små stressad när jag såg att klockan tickade... Och när jag skulle böja mig ner för att plocka med mig soppåsen slog jag i pannan i en korg som satt på dörren. Klant-Hannah har varit igång igen. Efter den morgonen flöt dagen på.

När jag kom hem gjorde jag mig i ordning och när Robert kom hem åkte vi vidare till Acapulco och köpte med oss lite sallad och kebabtallrik till huset och började äta lite ute på trappen :) När vi ätit klart började vi greja lite. Roberts söta Farfar kom ut en sväng och pillade lite han med. I dag hann vi måla taket i köket och vi grundmålade runt fönstren igen. Blir nog bra det där :) Det luktar fortfarande målarfärg i min näsa :P

I morgon ska vi dit igen och då är det tapetsering på tapeten :P

Nu blir det att ta det lite lugnt och sedan blir det sängen.

Puss och hej!

Inga kommentarer: