onsdag 13 maj 2009

Föreläsning och inre oro

Idag har jag som sagt varit på föreläsning om att vara en intrapenad. Chefen på jobbet vill att vi ska ha eget självstyre. Men det återstår att se. Vi ska även samarbeta med Getrudsgården. Intressant må jag säga. Föreläsningen var seg som tusan. Tycker nog allt att det är lite elakt att lägga sånt precis efter lunch. Man blir ju lätt lite trött och dåsig efter maten ;) Höll på att somna flera gånger. Är ju inte van att sitta stilla i 2 timmar och lyssna.
På vägen hem stannade jag och hämtade traderapaket. När jag kom hem slet jag upp det. Det var två par Miss sixty jeans. Provade dem och de satt som ett smäck :P Tradera är verkligen det skönaste sättet att handla kläder på :) Har kommit fram till att jag tyvärr måste sluta med denna drog, då vi har huset och pilla med sen :/ Men jag klarar mig nog med kläderna jag har :) Borde finnas avvärjning för shoppingberoende :P

Tog kort och la ut lite fler kläder på tradera med. Efter det värmde jag på mina squashplättar. Smakade lika gott idag som igår.
Efter det hämtade jag Robert vid hans jobb. Han har varit i Stockholm i jobbet.

Och nu sitter jag här och är lite orolig inför morgondagen... Ska göra en obehaglig sak som jag aldrig trodde jag skulle behöva göra nu... :/ Måtte det gå vägen bara... Annars blir jag galen. Så ni som läser... tänk på mig i morgon kl 9:30.

I morgon händer det nått kul med. Vi ska gå på bio med Per och Mia :) Ska bli trevligt. Den nya filmen Änglar och Demoner.

Höll på att glömma... Ska ju till Kinesiologen med. Ska bli spännande och höra vad han har att säga. ;)

Nehe, om man skulle surfa lite till och sedan knyta sig till sängs lite tidigare idag. Känner mig inte utvilad.

Puss och hej!

1 kommentar:

soffi7 sa...

Jag ska tänka på dig imorgon.
Kram!

Hur långt vill du gå ungefär?