fredag 15 maj 2009

Ojsan

Glömde visst skriva igår ;) Så det kan bli. Var en händelserik dag.

I går:
Gick först en morgonpromenad. När jag kom hem åt jag frukost och åkte vidare till jobbet. Jobbade bara halvt eftersom jag skulle till Sjukhuset. Var sjukt nerös när jag väl kom dit. Men allt såg bra ut och gick bra. :) Så nu känns det bättre med oron.
När jag kom tillbaka till jobbet var det inte så mycket att göra, så jag tog det mest lugnt hela dagen.

När jag kom hem lagade jag mat. Lagom när Robert kom hem, gick jag hemifrån. Körde vidare till Kinesiologen. Allt såg bra ut där med. Min kropp är färdigbalanserad för denna gången. Lite trist :/ Gillar att gå till Olle. Han gav mig lite massage denna gången. När jag kom hem var jag bara hemma nån halvtimme. Vi åkte vidare ner till stan och bion.

Vi gick på filmen Änglar och Demoner med Per och Mia. Den var super :) Mysigt var det med. Filmen slutade kl 23:30. Lite seg man var efter det. Åkte hem och bums i säng.

Idag:
Tog lite sovmorgon. Gick upp och tog en dusch, åt frukost och åkte till jobbet. Där var allt som vanligt.
Gick in i affären och köpte mig lite ny frukt och annat gott :P När jag kom hem städade jag upp lite och diskade. Åt min soppa och städade vidare :P Robert kom hem och strax där efter kom Roberts farfar. Vi fikade lite med kaffe, bulle och singoalla. Vi skrapade även lotter. Vi vann båda på varsin. 75 hela kronor! Haha.

Roberts farfar följde sedan med oss till huset. Vi var där i nästan 2 timmar och hann med en del. Testade de nya handtagen och rev all panel i köket, hallen och rev bort lite av valvet. Det var kul, men jag gjorde mig illa när vi bara varit i huset knappt 10 min. Klant-Hannah som vanligt :P Blev spetsad av en spik. Han praktiskt taget hoppade på mig :)

Nu i kväll ska vi ta det lugnt. I morgon blir det ännu mer röj i huset :) Ska bli så kul!

Puss och hej!

Inga kommentarer: