tisdag 26 maj 2009

Bad me

Idag hade jag sovmorgon, men vaknade till när Robert gick upp, så jag beslutade mig för att gå upp. Satt och slösurfade lite en stund och tog sedan på mig träningskläder och gick ut och gick en sväng. Idag var det varmt och skönt.

När jag kom hem gjorde jag mig en jordgubbssmoothie :P Mamma kom förbi en sväng på fika. Acc-snubben ringde och ville kolla på vår köksfläkt i huset, så mamma och jag beslutade oss för att hänga hela eftermiddagen :) Hon ville så gärna se huset och acc-snubben kunde kolla efter sin lunch. Så första anhalt för mamma och mig var stan. Vi gick till Intersport där jag köpte mina nya fina skor :P Sen gick vi vidare till JC, där jag hittade mig en jacka som egentligen inte var planerad, men som jag gillade skarp.. köpte den med... Bad me :/

Efter det åkte vi ut till huset och jag visade mamma runt. Hon tyckte det var ett fint hus :) Efter att acc-snubben varit förbi, åkte vi vidare till Kvantum och postade lite paket och annat. Vi tog oss varsin mjukglass och jag hade ju såklart lakritstopping på min :D

Sen drog vi vidare till Willy´s för storhandling. Vidare till ÖB köpte mousse till håret, då mina 20 flaskor inköpta är slut :( Sen skjutsade jag hem mamma. Åkte vidare hem och packade in varorna.

Provade nya skorna :) Passade på att slänga ihop en rabarberpaj till eftermiddagen. Anette och Natalie kom föbi, då jag skulle klippa håret på Natalie. De blev nöjda. Robert kom hem från jobbet och strax efter Micke och Bosse. Vi lagade lite tacos och käkade min paj till efterrätt.

Efter maten färgade jag håret och provade mitt nya mousse till håret. Det var helt ok. Blir nog att köpa på sig några fler :P

Nehe, nu blir det nog lite film här...

Puss och hej!

Inga kommentarer: