måndag 11 maj 2009

Plugg för brinnande livet

Gick upp kl 5 idag och gick min dagliga promenad. När jag kom hem tog jag mig en lång och varm dusch. Är bäst och passa på med de långa duscharna för det kommer inte bli så mycket sånt när man bor i hus sen :P

Cyklade till jobbet. Hände inget nytt där, allt flöt på som vanligt och när jag fick dötid passade jag på att glo lite i samhällsboken.

När jag kom hem var jag sjukt trött och la mig lite i soffan tills Robert kom hem. Han pussade mig i pannan så jag vaknade :)

Vi lagade lite middag, sen har jag bara pluggat hela kvällen. Lite segt... Men måste man så måste man.

Undrar om det kommer nått regn och någon åska? Skulle blivit det idag, men icke. Kommer väl i natt kanske.

I morgon ska jag på muntlig prov i samhällen. Tänk på mig...

Annars är jag ledig i morgon med, men måste nog finslipa lite på mitt arbete och göra en frågeställning till min intervju.
Blir nog bra det med. Vill att det ska bli helg snart. Vi ska börja greja och riva lite i huset i helgen :) Så spännande och kul!

Bäst att lägga näsan i boken lite till nu.

Puss och hej!

2 kommentarer:

M sa...

Lycka till idag gumman! Hoppas redovisningen går vägen :) Vi hörs...puss

soffi7 sa...

Vad glad jag blir!
Vilka rundor brukar du gå?