söndag 10 maj 2009

Jobbarhelgen

Japp, denna helgen var vigd till arbete. Men det går ju det med. Man får ju lite extra betalt med :)

I går lördag:

Först lite jobb, allt var som vanligt. Sen när jag kom hem, bytte jag kläder och vi åkte en sväng. Först ÖB och sedan Whilly´s. Var ju tvungen att gå in och köpa lite Pepsi max och Plopp saltlakrits :P

Sen vidare till Mc Donald´s där vi köpte med oss lite mat hem. Tog en kycklingsallad. Var så sugen :P

Sen var det mest plugg för hela slanten. Robert hjälpte mig lite.

Per och Mia kom bort en sväng. Vi skulle kolla på film :) Da Vinci Koden gick på kanal 6. Hade inte sett den innan, men den var bra, lite svår att hänga med i lite småstunder. Filmen höll på till kl 24. Så det blev sängen för mig direkt efter.

Idag söndag:

Först jobbet, allt som vanligt. Ingalill på jobbet hade med sig ett par handtag till skåpluckor från deras gamla kök idag. Hon undrade om jag ville ha dem, så de kom till nytta. Tog med mig hem till Robert. Han gillade dem och jag med. Kommer passa perfekt.

När jag kom hem från jobbet ställde jag mig och lagade mat. Köttfärsbiffar, potatisbollar och egen sås :P

Sen blev det att åka till affären och slutligen till Karp. Vi pratade kök och husrenovering. Svärföräldrarna visade lite fina bilder från deras resa :) Och det bjussades på Rabarberpaj :P Himmelskt gott!

Och nu är vi hemma. Ska nog plugga lite och sedan hoppa i säng, för i morgon är det jobb igen :)

Puss och hej!

Inga kommentarer: