måndag 18 maj 2009

Gummistövlar

Idag var jag som bekant ledig. Robert väckte mig strax innan kl 8 i morse för att säga hejdå, och jag kunde inte somna om, så jag gick upp kl 8:30. Tog på mig kläderna och gick en promenad. Det började regna när jag gick. När jag kom hem åt jag lite frukost.

Efter frukosten startade jag en maskin tvätt som jag inte hann med igår. Posten kom strax därefter med 3 paket till mig :) Jag packade lite traderapaket och beslöt mig för att få bort till Netto för att se om de hade frimärken så jag kunde posta paketen. Fick ta på mig mina nyinköpta gummistövlar :P de är vita med rosa prickar på :) Jättesöta. Var lite skönt att ha dem på sig så man inte blev blöt. Netto hade frimärken så jag postade paketen.

När jag sedan satt för att äta min lunch, ringde Robert och sa att vi skulle åka till Beijer och beställa kökstapeten. Jag följde självklart med. Så nu är det gjort! Vi passade på att köpa lite takfärg med. Sen fick jag skjuts hem.

När jag kom hem satte jag mig för att fila lite på mitt arbete igen. Nu har jag gjort lite frågor till min intervju som jag ska göra.
Passade på att baka kladdkakan som jag skulle baka till Roberts jobb i morgon. Så nu är den klar med :)

Om nån halvtimme blir det lite middag och efter den ska vi åka ut till huset och spackla i taket och greja lite :P

Puss och hej!

1 kommentar:

M sa...

Lycka till i huset :) För min del blir det plugg ikväll....puss.