onsdag 6 maj 2009

Shopaholic?

Idag gjorde jag det igen. Gick upp kl 5, gick ut på en promenad. Har kommit fram till att det är rätt skönt :) Tog en lång dusch efteråt och sedan smaskade jag i mig lite frukost.

På jobbet var det lite lugnare idag. Kan vara skönt det med :)

När jag kom hem hade jag fått tre paket :) Efter att jag öppnat dem så åkte jag ner till stan och hämtade mina färdigmålade tavlor. Är sjukt nöjd med dem. De kommer bli så fina i huset :) Efter det åkte jag till affären och köpte grejor till tacos och bullbak. Tänkte baka bullar på fredag. Fick ett infall. Vi kan ju behöva lite gott i flytten att bjussa på och äta själva :P

Åkte till Roberts jobb och hämtade upp honom, för att sedan åka till Kylteknik igen. Nu har vi bestämt oss och det kommer bli jättefint i köket :) På vägen hem hämtade jag paket på DHL. Sen hämtade vi upp Bosse och åkte hem.

Vi lagade lite tacos till middag.

Sen har jag inte gjort så mycket mer :)

I morgon är jag ledig :) Ska äta lunch på stan med Robert. Ska bli mysigt. Får se vad vi väljer för ställe.

Nu händer det grejer :)

Puss och hej!

Inga kommentarer: