måndag 25 maj 2009

Så dumt

Fick se att det var ett tag sedan jag skrev något. Det har hunnit bli helg och den har även dragit förbi. Så dumt.

I torsdags efter jobbet åkte vi till Roberts mormor i Ukna. Det bjöds på köttbullar och potatis. Efterrätten bestod av rabarberpaj och vaniljvisp :P Hur gott som helst. Efter måltiden hjälpte vi till att gräva gropar och plantera några små buskar.

I helgen har vi varit till stor del i huset. Vi har slipat och jag har grundmålat fönstren i köket. Robert har även trimmat gräset i trädgården. Nu har det kommit upp lite blommor i landen, så jag har börjat rensa lite. I lördags hängde vi lite hemma hos Bosse. Vi köpte en familjepizza och delade på allihop :) Efteråt bjöd Bosse på glass :P Efter det kollade vi på en lång gammal militärfilm från 70-talet :)

I söndags var det lite grill med Johanna och Pimpen efter att vi grejat lite till i huset.

Idag har jag varit ledig. Tog mig en morgonpromenad i morse. Sen var det dax att göra sig i ordning och åka ner på stan till banken. Idag skulle vi veta hur vi skulle binda lånet på huset. Efter det åkte vi upp till Kvantum och lunchade lite :) Mysigt värre att sitta ute och äta. Efter det skjutsade Robert ner mig på stan och jag strosade runt lite. Hittade mig ett par jättesnygga sneakers från Adidas. Ska nog köpa dem i morgon då jag lagt undan dem.

I morgon blir det en dag fullspäckad av saker. Är ledig då med :) Varmt har det varit med och jag har inte haft tid att sola :/ Typiskt. Men jag hinner nog endå :)

Puss och hej!

1 kommentar:

soffi7 sa...

Kanske kan byta nr via e-mail eller nått?