måndag 20 april 2009

Måndag

Ledig dag idag. Jag fick lite sovmorgon. När jag vaknade tog jag på mig kläderna och gick ut och gick en morgonpromenad. Det var riktigt skönt ska jag säga :)

Sen var det städ som gällde, då vi hade sista visningen av lägenheten idag. När jag var klar med städningen var det bara att stoppa in katterna i burarna. Och det är ju inte det lättaste precis. Men det gick.

Tog bilen lastad med katter och körde till Karp. Mötte Svärfar och vi gick in med katterna. Den här gången var Zeus duktig. Han pep inte lika mycket och när jag släppte ut honom gick han runt och puffade mig tillslut. Mycket bra.
Passade på att äta lite mat innan jag skjutsade svärfar till jobbet och mig själv till skolan för att göra prov.

Efter provet hämtade jag upp Robert på hans jobb, vi åkte vidare till Bejers för att kolla tapeter. Och det fanns hur mycket som helst :D Vi åkte vidare till Kylteknik för att kolla vitvaror. De visade oss ett nytt kök som var jättefint och inte så dyrt. Man blir ju lite sugen ;)

Sen hämtade vi katter och Svärfar för att åka hem och lämna katterna och sen vidare till huset i Piperskärr. Vi gick runt och kollade lite. Började frysa så vi åkte hem igen.

Puss och hej!

1 kommentar:

M sa...

Skönt att vara ledig! Jag är ju det hela denna vecka (nästan, har ju hemstudier som det så fint heter). Förkylningen och halsen spökar, en stunden är jag hyfsat pigg, andra vill jag bara ligga still. Skönt att det gick bra med katterna denna gången... Roligt att kolla tapeter osv, kul med nytt och fräscht :) Tråkgit bara att allt kostar pengar ;) Hehe. Hur gick provet? Själv har jag ju min tenta på fredag!! Puss och Kram