fredag 17 april 2009

Fredag

Var segt att kliva upp i morse, men upp kom jag :) På jobbet hade det inte hänt så mycket. Brukarna talade om så fint att de saknat mig nu när jag varit ledig. En del undrade när vart jag tagit vägen. Hehe sötnötar.

När jag kom hem från jobbet lagade jag lite mat till mig och en matlåda till Robert. När jag skulle packa ner samhällsboken i väskan kom jag på att jag glömde den på jobbet. Så jag fick gå förbi där och hämtade den påvägen ner till Lanet.

Min kära lillebror ringde och ville hänga lite på lanet med mig. Vi satt och kollade på gamla barnpogram och dess intro i youtube. Snacka om nostalgi :P

Sen skulle jag skjutsa hem honom, men vi tog en omväg förbi vårt hus så han fick se det med :) Han tyckte det var fint.

Nehe, om man skulle ta resten av kvällen och plugga :/

Puss och hej!

Inga kommentarer: