söndag 26 april 2009

Sköna söndag

Sov lite längre idag :) Till kl 9:30. Gick upp och åt frukost. Efter frukosten paketerade jag lite traderapaket, för att sedan åka till Högö och posta dem.

När jag kom hem la jag mig i solstolen igen. Så varmt och skönt :) Låg till kl 14:00 ungefär. Sen tog jag mig en dusch och gjorde mig i ordning. Robert kom och hämtade mig. Vi åkte till Rusta och jag köpte äntligen mina fina stövlar :) Vita med rosa prickar. Så nu blir jag snygg i trädgården :P Haha. Efter det åkte vi till stan och käkade ute på Acapulco. Jag tog en kebabsallad utan majs och Robert tog en Pirre :) Mysigt värre.

Sen hem för att plugga igen :( Mindre kul, men nu är det klart. Har lämnat in min inlämningsuppgift nu. Så i morgon ska jag börja med mitt arbete med. Känns som jag har det här under kontroll nu. Är ju inte långt kvar :) Men ska söka till hösten igen. Fick papper härromdagen.

Så varmt det har varit idag. Det ska bli varmt hela veckan :) Löven på björken utanför fönstret har slagit ut jättemycket bara idag. Så fortsätter vädret såhär i veckan kommer vi ha gröna löv på träd och buskar till helgen :)

I morgon är det jobb igen.

Puss och hej!

1 kommentar:

M sa...

Haha "...utan majs..." Du är rolig du!