fredag 28 september 2007

Bullbak och Idolmys

Idag beslöt jag mig för att åka bort till jobbet och hälsa på en sväng. Men det var inte så kul...Bäckis var sjuk och Catrin var ledig, så det blev bara en kortis. Åkte hem till mamma en sväng istället...

Sen åkte jag hem och Erik kom bort för att prova sina jeans och hjälpa mig baka bullar. Det blev både pizzabullar och vanliga vaniljbullar :P Trevlig att ha i fysen. Sen kom Adam och Bose bort. De skulle ju jobba med Robert. Så jag passade på att använda dem som provsmakare av bullarna.
Sen tog jag och Erik bilen för att handla lite tacoprylar och grejer till våran lyxa middag vi ska ha imorgon.

Vi käkade tacos sen och min morbrors sambo kom förbi och gluttade lite i garderoben. Hon ville låna nått snyggt att ha på kalas. Sen följde jag med henne hem och vi pratade lite skit. Sen tog vi fram lite chips och godis, för det var ju dax för Idol. Mysigt värre i denna kalla och råa höstkväll.

Det var min dag det :)

Puss och hej!

Inga kommentarer: