torsdag 27 september 2007

Ojdå

Först vill jag börja med att säga: Vart försvann tiden? Råkade visst sitta lite förlänge innan jag upptäckte att jag skulle skriva lite här... :) Så kan det gå...Nu är det ju redan torsdag.

Igår följde jag med Robert till stan. Han skulle till tandläkaren och laga hål, så jag passade på att gå på stan. Hann inte med så mycket dock. Men sen åkte vi hem...
Åkte och handlade lite matvaror. Gick bort till mamma en sväng och fikade. När jag kom hem så kom Adam och Bosse bort. Kul att se Adam! Han har ju varit iväg i en månad.

Vi beställde mat och åkte och hämtade den. Sen har jag mest suttit framför tvn :)

Börjar få ont i magen :( På måndag ska jag till tandläkaren! Och ni som känner mig vet att jag är så rädd för att gå dit...Suck. Att man måste gå igenom sånt här...räcker det inte med det jag ahr haft hela sommaren :S Vill inte gå dit! Har så ont i alla tänder hela tiden nu, men det sitter ju psykiskt...Åh! Vill verkligen inte ....

Puss och hej!

Inga kommentarer: