torsdag 20 september 2007

Trevlig dag

Idag vaknade jag kl 10:15. Var länge sen jag kunde sova så länge :) Skönt att känna sig utvilad hur som. Fick två paket från tradera med. Är alltid kul!

Sen så hjälpte min man mig att färga håret. Har velat det ett tag nu, men har ju haft så ont i lederna så det drog ut på tiden. Men nu är det gjort och det känns redan bättre. :)

Mamma kom förbi och vi åkte och storhandlade på Whilly´s. Skönt att inte ha med mannen, han blir så trist när man ska handla...

Sen blev det hem och slänga i sig mat. Och det blev ingen vidare bra mat...Tog vad som fanns och man kunde laga fort, så det blev nudlar, och en fullkornsmacka. Sen bar det av till jobbet.
Skulle hålla Jenny sällis. Träffade några av mina arbetskamrater med. Skönt och se allt igen!
Sen åkte vi ner till penisonärerna. Jag följde med till allihopa och de frågade vart jag har hållit hus. Och en del tyckte att jag hade magrat :P Knäppisar...Nevars. Sen sa de att de saknar mej en massa med. Och det känns skönt och veta att de inte har glömt bort mig iallafall. Det har ju endå gått 5 månader sen jag jobbade :S En väldans lång tid! Och det kommer ta längre tid nu.

Sköterskan från Medicin ringde mig under kvällen med och frågade hur jag mådde. Skönt att de kan ringa och fråga sådär :) Sen sa hon att hon inte fått tag på min läkare än och att det troligtvis tar till nästa vecka :/ Men, det är ju pågång iallafall...

När jag kom hem sen, så tog jag mig en kvällsmacka med lite nyponsoppa :P Mums!
Känner mig trött och alldeles varm inombords :) Jag känner att jag har tillfört nått och jag har fått träffa mina patienter. Så det här kommer jag leva på en stund nu :P

Puss och hej!

Inga kommentarer: