söndag 23 september 2007

Sunday it is

Idag har varit en sån dag då det verkligen kännts att det varit söndag. Gick upp sent åt sen frukost. Har kommit fram till att min mage är lite knepig... Jag blir nästan hugrig direkt när jag har ätit. Skumt...Börjar nästan tro att jag har fått tillbaka lite magkatarr :/ Men jag hoppas verkligen inte det...

Var en sväng hos min morbror och hans familj och pratade skit. Är alltid kul att vara där. Han stog och gjorde pannkakor till Linus när jag kom :) Minns söndagarna i min familj när jag var liten... Pappa gjorde alltid pannkakor på söndagarna. Och jag åt sirap på mina :P Mums!

Min bror ringde även till mig lite idag. Han hör av sig ibland och det känns ganska skönt, för då vet jag att han inte har glömt bort mig eftersom jag inte finns i familjen längre... Han är allt bra söt :)

Gjorde spagetti och köttfärsås idag, men jag tyckte inte att det var gott...Det var så smaklöst och köttfärsen var äcklig...Uscha! Det är inte likt mig att vara så kräsen...Vad håller på och hända med mig??? Tror att det är det att gå hemma som går mig på nerverna. Är ju inte så kul :( Gör ju inget om dagarna liksom, måste skaffa mig en hobby. Men vad? Kanske skulle börja läsa böcker eller så...

Imorgon är en ny dag och en ny vecka med nya tag!

Puss och hej!

Inga kommentarer: