fredag 21 september 2007

Smaklöst

Idag sov jag också länge. Skönt! Sen var det upp och göra frukost. Tog ingen kortisontablett idag. Beslutade mig för att skippa dem nu. Så jag måste förbereda mig på att jag kan bli dålig snart igen och få ont i lederna...Men jag hoppas det tar ett tag till :) Har faktiskt njutit av de här dagarna då jag kunnat göra som jag vill.

Var i väg en sväng med Abbe till lager 157. Vi cyklade dit. Han skulle kolla jeans. Så jag passade på jag med. Men det fanns inga som passade. Var rätt urplockat. Men jag hittade tre linnen för 100 kr och det är u rätt billigt iallafall. :)

Sen åkte jag hem till mamma och fikade lite. Min morbror var där med. Är alltid kul och prata skit med honom. :P Mamma och Tobbe ska till Fia i morgon med tåg och kommer hem på måndag kväll. Usch, vad segt det är att åka tåg så långt. Kommer ihåg när jag var mindre och åkte till mamma när hon bodde i Vänersborg. Huga! Tog ju typ en hel dag innan man kom fram...

Sen kom Micke bort och de skulle tydligen åka till lager 157 igen för att Micke skulle kolla kläder, så jag följde med en gång till :P Efter det åkte vi till affären och handlade tacoprylar och snask.

Sen blev det tacos. Efter det film. Vet inte vad det är med mina smaklökar längre...Tycker inte sötsaker är gott :S Känner inte igen mig...Lite skumt. Tyckte inte tacosen smakade så gott som det brukar. Drack pepsi max, och det var inte heller gott??? vad är detta?
Hoppas det går över, annars blir det ju tråkigt...

Nehe, nu blir det nog snart sängen. Börjar bli trött.

Puss och hej!

Inga kommentarer: