lördag 22 september 2007

Tråk

Idag känndes det inte så bra när jag gick upp...Något saknades. Åt frukost och pratade lite med Molly på msn. Jag och Robert pratade om att vi skulle åka på picknick idag om det vart fint väder, och det vart det ju. Men jag fick en sån lustig känsla i kroppen... Fick inte lust med nånting. Inget kändes kul.

Allt bara kändes så dåligt. Blev deppig...

Sen drog Robert iväg mig endån på picknick. Vi köpte varsin baguette och åkte iväg. Sen tittade vi förbi hemma hos svärmor och svärfar och tog varsitt päron ifrån trädgården :P Blev på lite bättre humör sen.

Sen åkte vi hem och kollade lite på film, varav jag slängde i mig en massa skit som : dubbelnogat, godis och chips från igår. Sen kom vi på att det är ju matdags sen...
Vi åkte till Whilly´s och köpte micropizza och chips. Så nu känner man sig rätt så flottig :P

Puss och hej!

Inga kommentarer: