söndag 30 september 2007

Söndag

Sov länge idag med :) Åt frukost och gjorde mig iordning och åkte bort till simhallen och solade. Det var skönt som tusan och så fick jag ju lite färg med :P

Sen pysslade och plockade jag lite här hemma. Vi skulle ju byta bort vår byrå i hallen som jag hade mina träningskläder i, mot en byrå, kombinerad med sittplats med min morbror och hans sambo. Så jag plockade ur den. Och till min förvåning fick träningskläderna plats i min garderob :P så nu har vi bytt och det blev jättesnyggt.

Maten idag blev lite kvarlevor från igår och det smakade lika bra idag.

Fick veta att en vän från gymnasiet har det lite jobbigt. Hon skrev till mig på msn att hennes sambo drack mycket och ibland slog och hotade henne. Blir då arg på sånt! Ingen förtjänar sånt! Han förtjänar verkligen inte henne. Hoppas hon är stark nog att gå ifrån honom.

Börjar känna lite fökylningssyptom. Har irritation i halsen och har fått tre blåsor i munnen :/ Men det är ju bättre än att få skov iallafall.

Känner även obehag i munnen. Har ont i käken och i tänderna :S Är nog för att jag ska till tandläkaren imorgon...Är så nervös :( Och rädd för att det ska finnas hål eller nått som är fel....
Åhh...kommer inte kunna sova inatt.... Ni som läser detta tänkt på mig imorgon kl 8:20...

Puss och hej!

Inga kommentarer: