måndag 1 oktober 2007

Tandläkardagen

Idag på morgonen var jag som bekant hos tandläkaren. Var jobbigt att sitta och vänta i väntrummet. Sen tog de kort och så fick jag vänta en stund till. Sen kom han... Han såg nått på tandplåtarna och stack och kände och konstaterade att jag hade minsann ett hål :S Va, tänkte jag! Var ju hur många år som helst jag hade hål... Sen kände jag hur rädslan och oron växte inom mig...Förra gången jag hade hål borrade jag utan bedövning. Han frågade mig om jag ville ha det, så jag tackade och tog emot. Uscha, nu ska jag tillbaka om en vecka redan...Så den här veckan lär väl gå väldigt fort... Suck. Jag som sov så illa inatt med... Är så rädd inför nästa måndag. Bara känna obehaget av att nån pillar i min mun.... *gråter* Vill inte gå dit! Men jag måste ju...

Har bestämt mig för att jag ska gå varje år nu. Innan gick jag vart annat, för att tandläkaren tyckte inte att jag ebhövde gå varje, men nu överväger jag starkt att göra det!

Puss och hej!

Inga kommentarer: