lördag 13 oktober 2007

Träning+ Bio + skoskav +Födelsedagskalas

Börjar detta inlägg med att uppdatera lite från igår.....

Igår så var jag och tränade lite med Erik på nautilus. Så skönt att vara tillbaka nu :D Men när jag provade att springa på löpbandet, så fick jag ont direkt i höften :S Lite trist....Men det blir väl bättre snart det med. Är nog bara jag som är lite ivrig nu när jag kommit igång....

Efter träningen åkte vi till affären och köpte lite grejer till muffinsbak och åkte hem. Vi tog varsinn macka innan vi skulle börja. Bakade en sockerkaka med som jag skulle ta hem till Karpgatan.
Sen blev det middag: Hamburgare med bröd.

Fick skjuts av Robert till bion. Skulle gå med söta Jossan :D Filmen var hur bra som helst. Stardust hette den, och den kan jag rekommendera! Efter bion kom Robert och hämtade mig och vi åkte till Karpgatan. Svärmor hjälpte mig att sy upp lite jeans och så fikade vi.....

Idag gick jag upp skapligt för jag skulle följa med Robert ner till stan... Gick till Hemköp och köpte en fet godispåse :P Sen ner till systemet och köpte öl till Robert och sen hem. Påvägen hem fick jag skoskav :S Satans vad ont det gjorde....Blåsan gick sönder med...Vägen hem kändes så lång :(

När jag kom hem gjorde jag mig iordning och gick bort till mamma. Sen gick vi till Morbror och hans sambo på kalas. De vart glada för sina fina presenter. Gott fika hade de med :P
Snart är det dags för mat...Sen ska jag skjutsa Robert till Bosse. Sen till Karpgatan för att träffa Roberts moster och man. Efter det hem till Erik och kolla film och flotta lite :P

En trevlig lördag helt enkelt!

Puss och hej!

Inga kommentarer: