söndag 21 oktober 2007

En mycket trevlig söndag

Vaknade kl 11:30 idag :/ Mindre bra kanske...Tycker inte om att sova så länge...

Färgade håret efter jag ätit upp min frukost. Robert hjälpte mig :) Blev lika bra som vanligt. Har kommit på att jag borde byta till mitt vanliga schampo, för nu bytte jag för ett tag sedan bara för att testa, men håret är in te sig likt...Så det får bli respons som jag alltid haft innan :)

Precis när jag blev klar med håret plingade det på dörren och det var Jenny. Jag gjorde mig iordning och så gick vi en sväng till ÖB. Jenny hittade lite som hon ville ha...Sen tog vi en liten lunch/fika, med rostat bröd och marmelad. Vi drack kaffe till det förstås :P
Jag bjöd Jenny på middag med. Ratatouille med pasta...Men det gillade hon inte så bra...Det ska ju vara kött och inte vegetariskt ;)

Senare på kvällen var jag förbi hos morbror och Eva...De hade visst storrensat och skulle lägga ut en massa på tradera...

Måste ringa medicinmottagningen imorgon och boka en telefontid till läkaren så jag kan få mitt intyg och höra med henne om hon tycker att det är ok med att jag börjar hoppa in på jobbet igen...Är fortfarande lite nervös över ifall jag inte klarar av att jobba :S Vad gör man då liksom???

Puss och hej!

Inga kommentarer: