onsdag 10 oktober 2007

Träning och en ny mobil

Fick gå upp skapligt idag med. Skulle ju gå och provträna. Var hur mysigt som helst att packa väskan med prylarna och åka bort dit. Bara att få lägga in grejerna i skåpet, fylla vattenflaskan med vatten :P Fick en massa nya maskiner som jag inte haft innan...Intressant. Men nu ska jag iallafall träna de rätta musklerna :) Fick även veta en intressant sak...att förbränningen inte alls kommer efter 30 min som man alltid trott utan direkt när man gör nått. OCh det är ju bra att veta :P Då behöver man kanske inte lägga så mycket tid på konditionen längre :P Herregud! Jag som stått och stampat och sprungit i 40-50 min förut...Är nog lite väl mycket tror jag :P
Passade på att sola lite med, när jag endå var där. Skönt som tusan.

Sen efter det gick jag hem till Morbror och Eva och fikade lite. Eva fyller ju 35 år idag :) Hipp hipp hurra :D Mitzy var busig som vanligt och katterna mysiga...Vi gick en sväng med Mitzy efteråt...Skönt och få lite promenix.

Gick hem därifrån sen och lagade lite mat. Det belv sprödbakadtorsk med potatis och citron o dillsås. Rev lite morötter till.

När mannen kom hem från sin föreläsning tog vi bilen bort till Högöhallen och hämtade paket. Min nya mobil :D Den är så fin! Är supernöjd!

Ikväll blir det nog lite Grey's Anatomy...Är ju så spännande nu ju!

Puss och hej!

1 kommentar:

Jullan sa...

Du bara hämtar paket hela tiden ju. :-)