fredag 26 oktober 2007

Trött och seg

Glömde ju skriva här igår... Igår var jag borta på jobbet en sväng och kopierade mina intyg till chefen. Sen åkte jag och handlade....efter det hem till morbror och pratade lite skit med han :P

Sen hem och lagade mat. Ugnsmackor :P Fint!

Vid kl 18:30 kom Eva bort och vi tog fram lite snacks och kollade på film...Sen rensade jag lite bland mina kläder och gav bort till Eva. Hon blev så glad så :)

Idag träffade jag Magnus en kompis. han bjöd på lunch. Fick en stor baguette som jag inte orkade äta upp, så jag sparade halva :P Var länge sen jag såg och pratade med honom...
Efter det kom Erik bort och vi gick ut och gick en sväng och sen till Whillys för att handla lite...Blev lite yr i huvudet när vi gick :S

Har känt mig ganska trött nu de senaste dagarna :/ Och jag har fått mer och mer ont för varje dag som går... Tyder på att jag har en inflammation i kroppen :( Nu sitter det i nyckelbenen och i ryggen mellan skulderbladen... Sitter eller ligger jag still för länge blir jag stel :S Ucha! Vill inte bli dålig igen nu när jag ska börja arbetspröva och det :( Har ju en vecka kvar sen...

Nu ikväll har jag varit hos mamma. Hon bjöd på våfflor igen :P Gotti... Robert är och bygger lan. Skulle oxå vilja göra det, men jag kan ju inte bära nått... :(

Fundera på att gå och lägga mig snart...Måste sammla kraft till imorgon när lanet börjar...

Puss och hej!

Inga kommentarer: