torsdag 18 oktober 2007

Torsdag

Idag har det varit en sån där städ och fixar dag. Städade hela lägenheten och putsade sovrumsfönstret med. Skulle ha gjort det i början av sommaren, men blev ju sjuk då :/ Men nu är det gjort och jag strök mina nya gardiner och satte upp med :) Det blev jättefint och mycket ljusare.

Sen kl 16 kom Erik hit och jag började med maten. Det blev hemmagjord lasange. Gjorde storkok så jag kan frysa in lite med :P Nice... Till kvällen bestämde vi oss för att kolla på film och äte lite godis...Blev så grymt godissugen :( Ska ju inte äta godis förrens på lördagar, men jag vet inte vad som flög i mig redigt... Och nu när jag ätit upp det så känns det ju som jag kunde skippat att äta...Jobbigt det där...

Har lite ondare idag än vad jag hade igår :S Vaknade i natt och fick ont när jag skulle vända på mig :/ Har ju blivit väldigt trött med på sistånde...Börjar bli lite orolig...Bara det håller sig borta till på söndag. För på lördag ska jag ju till Linköping...Längtar en massa! :D

Puss och hej!

Inga kommentarer: