fredag 19 oktober 2007

Händelserik dag

Idag var jag och tränade...Tränade kondition iallafall, även fast jag har ont... Måste ju röra på mig annars blir jag ju stel :(
I omklädningrummet träffade jag Anna-Maria en kompis från högstadiet, som jag har saknat...Hon har ju bott i Italien nu ett tag och berättade att hon skulle flytta tillbaka till sverige igen :)

När jag kom hem åt jag lite lunch...Ringde morbrors sambo om tid imorgon, men så skulle de ner på stan och frågade om jag ville följa med...Och det säger man ju inte nej till :P Var rätt kul att gå där och strosa lite. Sen gick vi på Mc donald´s...Jag åt en fruktpåse och dom åt mat. Sen åkte vi hem och fikade lite och pratade skit :)

Efter det åkte jag hem och lagade mat. Köttsoppa och smörgås. Passande och bra nu idag när det känns riktigt höst. Sen kom Jenny bort en sväng och snackade lite. Hon verkade trött...

Nu ikväll kännde vi oss rikigt sugna på chips så vi tog på oss skorna och gick bort till Whilly´s och köpte lite gott :) Ska nu äta lite och glo på tv.

Längtar till imorgon!

Puss och hej!

1 kommentar:

Jullan sa...

Vi har också ätit chips... ;-)