tisdag 2 oktober 2007

Grått och trist

Idag vaknade jag med ont i huvudet. Sådär tung... Sen var det grått och mulet ute...

Drömmde en så konstig dröm inatt.... :S Tänkte berätta lite...
Jag bodde hos mina fosterföräldrar på landet och var gift med Robert, men han bodde inte med mig. Sen kom en gammal ex-pojkvän vid namn Daniel och flyttade ut där jag bodde men ihop med ett par andra killar. Och han typ sötte på mig en massa hela tiden och ville vara där jag var. Först tyckte jag att det var charmigt, men så började han kramas och ta på mig...Och jag hade Robert i tankarna hela tiden och sa åt honom att sluta...Men så jagade han mig och slet tag i mig och pussade mig på halsen så jag bara kände hur knäsvag jag blev och så kännde jag att jag vill ha mer. och då sa han att det var meningen för att han ville ha mig... Och jag stretade inte emot...:( Varför?

Så jag hade ont i magen när jag vaknade... Skulle aldrig göra så mot Robert! ALDRIG!!!
Skumt att man drömmer så... :S

Jag tog bilen bort till simhallen och solade lite... Hade igentligen velat träna med, men jag har ont i halsen :(

Sen har jag inte gjort så mycket mer. Lagade mat när Robert kom hem. Det blev krovstroganoff och ris :P Fick två lappar med posten med så jag hämtade ut två paket med. Alltid kul med paket :)


Ikväll blir det att sitt lite i soffan och mysa :)

Usch, känner hur den innre ångesten växer inför på måndag :( Är så rädd, så rädd :S Vill inte! Tycker hela grejen känns så läskig....

Puss och hej!

Inga kommentarer: