torsdag 4 oktober 2007

Torsdag

Idag har det varit en såndär tvätt och städdag :) Det är väl vad jag pysslade med på förmiddagen...
Åkte bort och solade lite med :) Så nu har jag äntligen fått lite färg :P

Vi orkade inte laga mat någon av oss idag så vi åkte till MC Donald´s och köpte med oss mat hem.
Gott med lite hamburgare ibland med. Känns som vi ätit lite mycket pizza sista tiden...Tycker inte att det är så gott längre :/

På eftermiddagen kom Elisabeth hit och vi fikade lite och snackade lite skit :) Är alltid kul att prata med henne. Man blir på så bra humör :P

Imorgon ska det bli kul. Först kommer Erik hit och vi ska baka muffins. Sen ska jag ställa mig och baka en helt ny kaka och ta med mig på kräftskivan vi ska till :P Ska bli så mysigt!

Men dock längtar jag verkligen inte till på måndag :S Uscha!

Puss och hej!

Inga kommentarer: