söndag 7 oktober 2007

20- årsfest och Söndagsångest

Igår låg jag och drog mig till kl 10:30, sen gick jag upp och åt frukost.

Kl 12 kom morbrors sambo Eva och fikade lite. Eller lite och lite hon var här i typ 3 timmar :)
Hon fick ett par snygga gympadojjor av mig som bara legat och skräpat i garderoben...

Sen hade jag tänkt gå bort till mamma en sväng men det hann jag inte...Klockan avr alldeles för mycket. Så jag började kolla vad jag skulle ha på mig...Skumt att det alltid ska vara så svårt och att man alltid måste riva ut halva garderoben för att kolla. Och inte minst att det brukar ta typ 1 timme innan jag bestämt mig. Kanske inte borde ha så många toppar att välja mellan :P

Sen blev det att hoppa in i duschen och frissa till sig lite. Eva kom och hämtade oss och så skulle bi hämta upp Bosse och Erik hemma hos Bosse. Gick finfint, men när vi var vid sliprondellen kom Bosse på att han glömt Mollys paket hemma, så vi fick vända igen :P Sen bar det iväg, och vi blev avsläppta. Vi gick mot festlokalen och där stog lilla Molly, så söt. Vi kramade om henne och la paketen på ett bord. Folket började strömma in och vi satte oss vid ett bord. Vi blev bjudna på tacos och tårta :P Mumsigt värre. Det var en mycket trevlig fest :D Fick lite presenter fårn Kina med. Ett jättefint fjärilshalsband och en vit väska :)

Och....inatt...har jag sovit jättedåligt. Drömt en massa om tandläkare, bedövning och borr :S
Är så himmla nervös. Har ont i magen hela tiden nu och så fort jag tänker på att jag ska dit imorgon så går pulsen upp i 120...Usch! Skulle göra allt för att slippa... Grejen är att det är nog sprutan som är värst...Jag är rädd för att det kommer göra så ont :( Eller om han komme rpå att hålet var värre än vad han trott :/ Usch! Allt känns som en mardröm...Och det jobbiga är att jag inte kommer vakna upp oh säga att det var bara en dröm utan jag måste gå igenom det :( Åhh...

Sitter och lyssnar på lite lugn musik, men det hjälper inte :( Försöker även att tänka att det finns dom som har det värre...
Så alla som läser, tänk på mig imorgon kl 11:50, för då ligger jag i tandläkarstolen och är vettskrämd :(

Klockan är 22:57 så om typ 13 timmar är jag där :S Usch, nu har jag grymt ont i magen kan jag säga! :( *Gråter*

Puss och hej!

Inga kommentarer: