söndag 28 oktober 2007

Söndag + Lan

Gick upp skapligt idag...Gick och duschade och gjorde mig i ordning. Hade dock lite svårt att få upp Robert från sängen. Inte så konstigt kanske eftersom han kom hem sent i morse från lanet.

Först åkte vi till kvantum och tankade bilen och postade tradera paket. Sen åkte vi ner till lanet.
När jag hade suttit i en halvtimme så ringde Jocke och Eva och frågade om min paketvåg och om vi skulle fika med mamma. Så jag tog bilen och åkte hem för att hämta vågen.. När jag kom in innanför dörren så tittade Zeus förvånat på mig som :vad gör d här redan? Sötnöt som han är <3
Gick hem till Morbror. Där var deras vän Tess på besök. Satte mig ner för att ta min lunch.
Jocke följde med mig till lanet sen. Tror nog allt att han är sugen ;)

Vore kul om han fick komma med i Lava :)

Har fortfarande lite ont i ryggen och armen :S Är nog kanske för att jag går och tänker på det :P Imorgon fyller svärmor år så då ska vi till Karpgatan :) Hoppas bara paketen kommer imorgon! Håll tummarna :)

Sitter här nu och dräller och har inget särskillt för mig. Funderar på om man inte skulle åka hem till kissarna och min varma säng :)

Puss och hej!

Inga kommentarer: