torsdag 11 oktober 2007

Fika med Snygg-Molly och vistelse i Blackstadskogen

vaknade tidigt idag...Hade velat sova lite längre, men jag kunde inte :/ Åt frukost och gjorde mig iordning. Fick lite paket med posten idag med :) Är ju nästan julafton varje dag nu mer :D Åkte och hämtade Snygg-Molly. Vi skulle ta en fika på stan...Men så när jag skulle ta ut pengar såg jag att jag glömt plånboken hemma...Typiskt! Men som tur var fick jag låna av Molly :) Det var trevligt att prata lite skit :) Efter det gick vi en sväng och kollade lite på stan... Hittade inget sådär som jag gillade...Lite kostigt för att vara jag..eller jo! Jag hittade ett fint halsband på Guldfynd som jag blev förtjust i. Vi får väl se på lördag om jag köper det eller ej :P

Sen åkte jag hem och gjorde mig iordning. Vi skulle åka ut till Daniel i Blackstad och hjälpa hans bror med internet och grejer. Det började regna när vi åkte... Var mysigt där hemma hos dem på landet...Hundarna är så söta med. Det bjöds på god mat med, kanske inte är så konstigt när Daniel är utbildad kock :P Vi fick goda Kycklingfiléer, klyftpotatis och nån god ostsås. Smakade toppen! Sen fick vi lite efterrätt och kaffe...

Som tack fick vi en massa ägg från deras höns och tre st kolatårtor från frödinge. Daniel jobbar ju där :P På vägen hem fick jag ett samtal från Selma...Hon hade sett Nissan sitta i trädet hemma på gården en bra stund och ville bara informera att hon kanske inte kommer ner...Men precis då hoppade hon visst ner :P Knaskatt säger jag bara....

Och nu är vi hemma och är mätta och belåtna :)

Puss och hej!

Inga kommentarer: