lördag 6 oktober 2007

Muffinsbak och kräftskiva

Gick upp skapligt men det blev en sen frukost iallafall :) När jag satt där och tuggade som mest så helt plötsligt bet jag mig i tungan....Och det var inte lite heller...:/ Så där så man riktigt känner hur det krasar fint...Isch! Så nu har man en liten skinnflik som hänger.... Inte kul...

Sen tog jag på mig och Erik kom bort hit efter att ha varit och handlat ingredienser i affären till muffinsarna. Sen var han chef i köket och beordrade mig vad jag skulle göra :P Muffinsarna blev supergoda!

Fick sms av Eva idag, min morbrors sambo...Hon ville fika lite imorgon :)

Jag, Robert och Erik åkte ner till stan för att gå på systemet, handla ett nytt halsband till katten eftersom hon slarvat bort sitt för typ 4 gången i år :P Sen drog vi till Whillys och handlade ingredienser till Äpplepajen som jag skulle ha med mig till kräftskivan...Och så slutligen till blomsterlandet för att köpa lite grejer...

Sen hem och baka äpplepajen. Göra sig iordning... Vi åkte till Lagge först med en blomma och lite värktabletter... Han blev glad :)
Sen hem till Karpgatan och väntade på Svärfar som var lite seg med påklädningen :P
Och så bar det iväg till familjen Pilsmo. Det var mys, men inte lika mysigt eftersom Helen, Gustav och Marie inte var med....

Alla verkade gilla pajen iallafall :)

Och så slutligen: Vill inte att det ska bli måndagstjatet igen....Suck! Är så rädd!!!! :S

Puss och hej!

Inga kommentarer: